12 for 2012

Άλλα τα θεωρώ all time favorites άλλα τα γνώρισα
 μέσα στο 2012.
Τα χρησιμοποίησα πολύ καθ' όλη τη διάρκεια του περασμένου χρόνου.
12 προϊόντα 
που δεν πέρασε εβδομάδα που να μην τα χρησιμοποιήσω.

Τα 6 πρώτα είναι νέοι φίλοι. Τα δοκίμασα μέσα στο 2012 και πραγματικά
δούλεψαν πάνω μου. Προϊόντα μαλλιών και μακιγιάζ που διευκόλυναν 
την προσωπική μου φροντίδα.

Elvive θρέψη και λάμψη spray conditioner.
Ανανεώνει τα άτονα μαλλιά μου όταν δεν 
έχω προλάβει να τα λούσω  και έχει και υπέροχο άρωμα που μένει
πάνω στα μαλλιά μου.
Macadamia oil treatment
Ενυδατικό έλαιο που το βάζω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο, σε νωπά μαλλιά,
 πριν τα στεγνώσω.
Έχει πολύ ωραίο άρωμα, και τα μαλλιά μου είναι μεταξένια!
Bioten skin moisture
Ελαφριά ενυδατική κρέμα προσώπου, που ταίριαξε στο δέρμα μου.
Δροσερό άρωμα και ελαφριά σύνθεση.
Garnier BB cream
Θα έχετε βαρεθεί να διαβάζετε για τις BB creams, αλλά πραγματικά
θεωρώ πως ήταν ότι καλύτερο πήρα το 2012.
Ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σημερινής γυναίκας, που θέλει γρήγορα,
εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά προϊόντα.
Radiant studio perfect volume mascara
Είναι μάσκαρα που τη φοράς και αλλάζει το βλέμμα σου. Γίνεται έντονο,
δίνει μακριές και πυκνές βλεφαρίδες με ένα μόνο πέρασμα.
Sephora professionnel angled liner
Η εφαρμογή του eye-liner ήταν το 2012 από τα δύσκολα μαθήματα.
Αυτό το πινέλο μου έκανε λίγο πιο εύκολη την μαύρη γραμμούλα,
χάρη στην "υπό γωνία" μορφή του.

Τα 6 all time αγαπημένα μου!
The body shop strawberry Body polish
Πίλινγκ και Αφροντούς σε μία συσκευασία, και με υπέροχο άρωμα φράουλα!
Radiant illuminator
Concealer που το χρησιμοποιώ πάαααρα πολύ καιρό.
Δεν κολλάει στις γραμμές του ματιού και έτσι δεν δημιουργούνται 
εφέ από ανύπαρκτες ρυτίδες
MAC μολύβια ματιών μαύρο-καφέ
τι να πω για αυτά τα μολύβια... Αν τα ξέρετε, βλέποντας το μέγεθος τους
 καταλαβαίνετε πόοοοσο τα χρησιμοποιώ.
The body shop moisture cream
την αγοράζω συνέχεια! υπάρχει πάντα στο νεσεσέρ μου. Ελαφριά
που ενυδατώνει το δέρμα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα!
Mac "Barcelona"
Κόκκινο κραγιόν με διακριτικό, όμως, χρώμα.
Όταν θέλω να δώσω χρώμα στο πρόσωπο που χωρίς να βάλω πολλά
η λύση μου είναι αυτό.
MAC blush "Harmony"
Είναι ένα φυσικό καφετί χρώμα, χωρίς γυαλάδα 
κι έτσι για μένα είναι ένα "εργαλείο" για contouring.

Εύχομαι 
το 2013
να είναι όμορφο!

Καλή χρονιά για όλους!

τα λέμε και μέσω

Created by All4blogs.gr