Αγαπημένα Μαρτίου 2013

Αυτόν τον μήνα ασχολήθηκα περισσότερο με την περιποίηση
του προσώπου μου. Όχι πολλά πράγματα, μη φανταστείς... Απλά άλλαξα λίγο -κάτι- στον
 καθαρισμό του. Αυτό το νέο, είναι το βουρτσάκι καθαρισμού. Πάμφθηνο, απαλό και βολικό.
Η χρήση της bb cream μου έχει γίνει καθημερινότητα πλέον, μόνο που
λόγω μίας ξηρότητας που διέκρινα στην επιδερμίδα μου λόγω χειμώνα
άρχισα να χρησιμοποιώ πάλι την πρώτη bb της garnier που όταν την
είχα πάρει το καλοκαίρι, δεν μπορούσα να αντέξω τη λιπαρότητα που
μου άφηνε. Έτσι είχα πάρει και τη δεύτερη, στο μακρόστενο
σωληνάριο, που με βόλεψε πάρα μα πάρα πολύ! Αυτήν την είχα βάλει στο ψυγείο
και τώρα που πραγματικά χρειάστηκε την χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

Τώρα που τα βλέπω στη φωτογραφία, σκέφτομαι ότι πρέπει να κάνω
ένα ποστ με τη διαδικασία ντεμακιγιάζ μου κάνω.
Θέλετε;;;

Εγώ, ναι.
Φιλιά πολλά και σας λέω πως έρχεται κι άλλο-α δώρο-α!

 
Created by All4blogs.gr