Αγαπημένα Ιουλίου 2013


Να κάτι που έχω να κάνω πολύ καιρό: "Τα αγαπημένα του μήνα"!
Αν και μέχρι πριν μία εβδομάδα λέγαμε πως ακόμη "δεν έκανε καλοκαίρι", τις τελευταίες μέρες έχουμε αλλάξει όλοι αυτήν την άποψη.
Το διπλό(τριπλό) ντους είναι απαραίτητο καθημερινά, μία φορά το πρωί, μία το μεσημέρι ή βράδυ ανάλογα με το πρόγραμμα μου. Αν μπορούσα θα ήμουν όλη μέρα θάλασσα βέβαια.
Το αφρόλουτρο, που εξαντλείται για πλάκα είναι το καλύτερο καλλυντικών της εποχής. μαζί με το αντηλιακό!
Επειδή λατρεύω τις συσκευασίες με αντλία (σαπούνι χεριών, κρέμες κτλ) χάρηκα πάρα πολύ όταν βρήκα αυτό το lux shower gel στο τεράστιο μπουκάλι με αντλία που θα το κρατήσω και αφού τελειώσει για να βάλω το επόμενο μου αφρόλουτρο!
Το καλοκαίρι περνάω μία συγκεκριμένη φάση άρνησης. Αρνούμαι να βάλω κρέμες σώματος. Δεν αντέχω τη λιπαρότητα που αφήνει στο δέρμα, και ότι μέχρι να τη βάλω έχω ξαναϊδρώσει.
Έτσι η χρήση των ενυδατικών λαδιών μου έχει κάνει πολύ πιο εύκολη τη ζωή μου! Χρησιμοποίησα πολύ το bioten λεβάντα.
Για να ολοκληρώσω τα σώματος να σας πω και την πινελιά αρώματος που έβαλα περισσότερο αυτόν το μήνα, είναι το escada sexy graffiti.
Από τότε που γνώρισα τις bbcreams δεν πάω πουθενά χωρίς αυτές. Και επειδή συνήθως έχω χρωματική διαφορά στο πρόσωπο με το σώμα, ο τόνος της abre solaire spf30 προσώπου μου ταίριαξε και με το υπόλοιπο σώμα κι έτσι δεν είμαι πια ένα μαυρισμένο σώμα με ένα άσπρο κεφάλι(πρόσωπο).
Η ενοχλητική γυαλάδα του καλοκαιριού... είναι πολύ ενοχλητική. Γι'αυτό έβαλα στην καθημερινότητα μου τις πούδρες. Χρησιμοποιώ τη mineralize skinfinish natural στο medium της MAC και μία της peggy sage (η οποία έχει άρωμα σοκολάτας!!).
Για το καλοκαίρι το φούξια νύχι είναι must. Το πιο αγαπημένο μου είναι αυτό το dorothyL.
Στο μακιγιάζ μου βάζω πολύ eyeliner και αυτό είναι το gelliner "blitz&glitz" της MAC.
Το hightlighter είναι ένα must have προϊόν. Λατρεύω την απόδοση του peggy sage poudre mosaic soleil d'hiver, δώρο από φίλη μου μακιγιέζ γι'αυτό κ είναι σε τέτοια συσκευασία.
Έβαλα επίσης πολύ κραγιόν! Πιο πολύ όμως το sephora No13 και το kiko 817. Έβαλα και πολύ lipsmaker! Χα! όσες με γνωρίζετε από το πρώτο μου μπλογκ τότε ίσως θυμάστε πως έχω ένα... παντού. ένα στη τσάντα, ένα στο κομοδίνο, ένα στο γραφείο κτλ. για να ανανεώνω διαρκώς!
Α και μη ξεχάσω το... ψαρωτικό γυαλί καθρέφτη!
Καλό Αύγουστο εύχομαι σε όλες! Να τον ευχαριστηθούμε και να κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν, γιατί από Σεπτέμβρη... ποιος ξέρει!
Τα φιλιά μου!

 






Created by All4blogs.gr