drops of COLOR ID

Έχει χαρακτηριστεί "επανάσταση" στις βαφές μαλλιών. Θα συμφωνήσω, είναι.
Μαλλί-περούκα: ΤΕΛΟΣ!
Ανταύγειες- αλουμινόχαρτο: ΤΕΛΟΣ!
Το Color ID Wella professionals είναι αυτό που θέλουμε όλες για τα μαλλιά μας. Χωρίς υπερβολή.
Το φυσικό χρώμα που ο κομμωτής το πετύχαινε με τις γνωστές (χρονοβόρες και κακόγουστες θα συμπληρώσω) ανταύγειες τώρα γίνεται μία τρελή καλλιτεχνία. Αποκτά ταυτότητα και το έχεις μόνο εσύ!
Τι ακριβώς γίνεται...;
Θα σας μιλήσω για το τι έγινε στα δικά μου μαλλιά.
Σας έχω πει και σε παλιότερο άρθρο πως λόγω obre έχω πολύ φθαρμένες άκρες. Ήθελα να απομακρύνω το κοκκίνισμα των μαλλιών μου, και κυρίως χωρίς να επιβαρύνω ξανά τα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά.
Αφού συζήτησα με την τεχνικό, προχώρησε στην εφαρμογή.
Επέλεξε 4 χρώματα (ναι, 4 διαφορετικά χρώματα έχω πάνω στο κεφάλι μου) τα οποία τα έπλεξε μεταξύ τους χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, το ένα ερχόταν σε άμεση επαφή με το άλλο χωρίς διαχωρισμό και αλουμινόχαρτο,αφού είχε ήδη χρησιμοποιήσει στα μείγματα της το color id.
Στο τέλος της εφαρμογής, είχα ένα σούπερ up-do όπως βλέπετε στη φωτογραφία.

Να συμπληρώσω πως ούτε οσμές με ενόχλησαν, ούτε φαγούρα.
Αφού πέρασε η απαιτούμενη ώρα, είδα με πολύ χαρά το νέο "αποκλειστικό" μου χρώμα!
4 χρώματα, πλεγμένα αρμονικά, έδωσαν μία φυσικότητα στο αποτέλεσμα. Δεν σας κρύβω πως πολλοί ήταν αυτοί που παρατήρησαν τη διαφορά, ρωτώντας με τι έκανα στα μαλλιά μου.

Αυτό είναι το "νέο εργαλείο" στα χέρια των κομμωτών, που τους ξαναδίνει την απίστευτη αίγλη της δημιουργίας. Χρώμα και τεχνική που μπορεί να γίνει μόνο από επαγγελματία και μόνο με την πιστοποίηση της Wella Professionals.
Δείτε εδώ το διαφημιστικό βίντεο.

Περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε αν τα βάφετε τα μαλλιά σας, ποιες τεχνικές χρησιμοποιείτε κτλ

Σας φιλώ!

Υ.Γ.: Χίλια ευχαριστώ στο κομμωτήριο που επισκέπτομαι και την εξαιτετική τεχνικό της WELLA Σοφία που βρέθηκε στη Ρόδο για την παρουσίαση του προϊόντος.
Created by All4blogs.gr