Πως να χρησιμοποιήσω τα pigments μου;

Τα όμορφα χρώματα τους με δελέασαν πάρα πολύ. Η χρήση τους όμως είναι λιγάκι πολύπλοκη. Θυμάμαι μάλιστα το πρώτο που πήρα ήταν ένα σε πολύ σκούρο μωβ χρώμα. Μου ήταν τόσο δύσκολο να το χρησιμοποιήσω που ακόμη είναι στην ίδια θέση και ποσότητα, βεβαίως! Το πήρα για σκιά και όπως καταλαβαίνεται ότι έπεφτε στο πάνω βλέφαρο έπεφτε και στο από κάτω, με αποτέλεσμα να έχω άλλον ένα μαύρο κύκλο να σβήσω... Κανονικά, αν ήμουν μία κανονική καταναλώτρια, δεν θα ξανάπαιρνα άλλο pigment. Αλλά μαντέψτε! Ξαναπήρα.
Πήγα όμως σε ανοιχτόχρωμους τόνους που χρησιμοποιώ ως εξής:
Σκιά. ok κάτι σας είπα τώρα. Ναι, είναι ο κλασσικός τρόπος εφαρμογής και με τα λιγότερα πιθανά λάθη.
Highlighter. Το αγαπημένο μου τιπ! Λειτουγεί φανταστικά ως χάι-λάιτερ. Και μάλιστα το απλώνω με τα δάκτυλα. Κάνει μία βουτιά ο παράμεσος στη σκόνη, ενώνω με τον παράμεσο του αριστερού χεριού και απλώνω ταμποναριστά πάνω στο κόκαλο.
Κραγιόν. Για μία νέα απόχρωση, όταν θέλω να είμαι δημιουργική φτιάχνω δικά μου χρώματα συνδυάζοντας pigments με βαζελίνη ή κάποιο άχρωμο λιπμπαλμ.
Eyeliner. Μεγάλες χρωματικές δυνατότητες με ένα βασικό προϊόν, ένα "νερό" φιξαρίσματος του μακιγιάζ. (πχ Fix+ MAC).
Μαλλιά. Τέλος, αναφέρω κάτι που δεν το έχω κάνει και ίσως να μην το δοκιμάσω ποτέ, αλλά αξίζει να σας το πω. Σε μία φωτογράφιση είχα δει τον κομμωτή μου να βάζει pigment στα μαλλιά του μοντέλου. Με ένα πινέλο βεντάλια το άπλωνε στην κορυφή του κεφαλιού και όπου έπεφτε ο φωτισμός για να δώσει έξτρα λάμψη.
Τι γνώμη έχετε για τις πολύχρωμες αυτές σκόνες;;; Ξέρετε κάποιον άλλο τρόπο χρήσης;


Created by All4blogs.gr