Ανοιξιάτικο μακιγιάζ

Όσο και να με εντυπωσιάζει το έντονο και πιο "βαρύ" μακιγιάζ, σπάνια θα το εφαρμόσω πάνω μου...  
Προτιμώ το εύκολο και των 5' μακιγιάζ. Συνήθως δεν έχω το χρόνο να κάθομαι μπροστά στον καθρέφτη και να κάνω αυτό που κατ' άλλα μ' αρέσει πολύ να βλέπω.
Η άνοιξη είναι εδώ, το ίδιο και οι αλλεργίες. Μετά από 4 χρόνια με θυμήθηκε και η δική μου αλλεργία... αλλά το μακιγιάζ πρέπει να γίνει και θα προσαρμοστεί στις ανάγκες μου.
Αφαιρώ τη μάσκαρα γιατί τα μάτια μου δακρύζουν διαρκώς και η αδιάβροχη... χμ... απλώς δεν είναι για μένα.
Το top 5 για ένα γρήγορο ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ πρωινό μακιγιάζ είναι :
CC cream ή BB cream,
Consealer,
Πουδρα,
Ρουζ-bronzer,
Lip Gloss.
Σήμερα που φοράω την CC cream της Phytomer, η ελαφριά πούδρα prep+prime της Mac αφαιρεί την περιττή γυαλάδα και με απαλλάσσει από τις αντιαισθητικές γραμμές που δημιουργούνται με το κονσίλερ (prolongwear MAC) κάτω από το μάτι. Πάντα δίνω σχήμα ή/και χρώμα με κάποιο μπρόνζερ ή/και ρουζ. Η σημερινή μου επιλογή είναι το Trio Rouge 03 της Rilken που ενώ είναι μπρονζέ-καφέ και σαν χρώμα είναι ιδανικό για κοψίματα, οι λάμψεις που έχει είναι κατάλληλες για λίγο πιο ψηλά, εκεί στα μήλα. Το ίδιο προϊόν χρησιμοποιώ για να δώσω λίγο βάθος στα μάτια, αφού δεν θα δώσω ένταση με τη μάσκαρα και θέλω παρόλα αυτά να τα τονίσω με κάποιο τρόπο. Ρουζάκι λοιπόν, λιπ γκλος (radiant) με ένα γήινο ροζ μολύβι χειλιών (Avon) και έτοιμη για να ξεκινήσω τη μέρα μου.
Created by All4blogs.gr