Crème eclat du jour | Clarins

Ήμουν καιρό σε αναζήτηση για την ιδανική κρέμα προσώπου, για τον δικό μου τύπο δέρματος. Θα το χαρακτήριζα μικτό, καθώς έχει τάσεις λιπαρότητας αλλά και ξηρότητας σε κάποιες φάσεις της ημέρας. Το ζητούμενο για μένα λοιπόν, ήταν να βρω μία κρέμα η οποία θα ρυθμίζει και θα ισορροπεί αυτές τις ακραίες καταστάσεις του δέρματος μου.

Η Crème eclat du jour της Clarins είναι το τελευταίο μου απόκτημα και έχει γίνει σχεδόν εθισμός. Ανυπομονώ να ξεβαφτώ το βράδυ και να την απλώσω στο πρόσωπό μου αλλά και να καθαρίσω το πρωί την επιδερμίδα μου για να δεχτεί πάλι αυτή την αίσθηση φροντίδας. Η πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα ήταν καθοριστική, καθώς μετά από μία κουραστική ημέρα, ξεκίνησα τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ, και μετά την τονωτική λοσιόν, άνοιξα με ευλάβεια το πορτοκαλί βαζάκι της νέας μου κρέμας. Το άρωμα της με μετέφερε αμέσως σε κάποιο πολυτελές SPA. Το ραφινάτο άρωμα σε συνδυασμό με την λεία και πλούσια υφή του αλλά καθόλου βαριά σε αίσθηση έδωσε στο δέρμα μου ότι ακριβώς αναζητούσα.
Αξίζει να σας αναφέρω ότι στα βασικά συστατικά του είναι η βιταμίνη C και εκχυλίσματα από κουρκουμά και alchemilla που ενισχύουν τη μείωση των μικρών ατελειών. Ο κουρκουμάς, που είναι γνωστός για τις ιδιότητες του από την αρχαιότητα, μετά από εργαστηριακά τεστ αποδείχτηκε ότι προστατεύει το δέρμα από το οξειδωτικό στρες και το διατηρεί λαμπερό. Πρόκειται για μία 24ωρη κρέμα, δηλαδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πρωί και βράδυ, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Αυτή η κρέμα επιβεβαιώνει την τεράστια ιστορία και παράδοση της Γαλλίας στην κοσμετολογία, όταν το 1954 ο Jacques Courtin-CLARINS ιδρύει το πρώτο ινστιτούτο του, στο οποίο πρόσφερε θεραπείες για πρόσωπο και σώμα σε γυναίκες που ήθελαν να είναι και να δείχνουν όμορφες. Ναι, πραγματικά πιστεύω ότι αυτή η εταιρία έχει φιλοσοφία πίσω από τα προϊόντα της και σύντομα θα δοκιμάσω και άλλα! 
Created by All4blogs.gr