κόψε φράντζα!

Ίσως οι γυναίκες θα έπρεπε να χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.
Όχι "ξανθιές-μαλαχρινές" ή "κοντές-ψηλές" ή "αδύνατες-χοντρές".
Αλλά... "Με φράντζα ή χωρίς"!
Λόγω τραυματικών εμπειριών, το να κάνω φράντζα στα μαλλιά μου το θεωρούσα πάντα ρίσκο.
Άσε που το να μπορέσω να τη φτιάξω μόνη μου το θεωρούσα πάντα βουνό!
Έτσι κατέφευγα πάντα στην ασφαλή οδό. Φιλάρισμα κτλ.
Πριν λίγες μέρες έκανα το βαρύ, δύσκολο, επικίνδυνο, γεμάτο ρίσκο αλλά (αναγνωρίστε το) θαρραλέο, βήμα. Έκοψα τα μαλλιά μου σε... αφέλειες. Φράαααντζα!!!!
Αλλαγή....... ΝΑΙ
Καλή............ΝΑΙ
Πετυχημένη..ΝΑΙ
Εύκολη.......Ο.Χ.Ι.

Αν δεν έχεις συνηθίσει να έχεις τρίχες στο πρόσωπο και αν σε ενοχλεί η παραμικρή τριχούλα που από τον αέρα έρχεται κάπου το πρόσωπο σου, τότε θα έχεις πρόβλημα.
Και αυτή είμαι εγώ.
Προσπαθώ να εγκλιματιστώ στο νέο δεδομένο, κυρίως επειδή μ' αρέσει και την έχω δει κάπως ....ιταλικά. Καθώς θεωρώ πολύ όμορφη γυναίκα τη Monica Belucci... μπήκα σε τέτοιο μουντ!
Στο ποστ αυτό, θέλω να επιβραβεύσω την αλλαγή μου και να με ενθαρρύνω δίνοντας μου ιδέες και έμπνευση από διάσημες που τόλμησαν αυτό το λουκ και γιατί όχι να εμπνεύσω κι εσάς.











Λοιπόν???
Ποιο look από τα παραπάνω σας άρεσε;
Ποιο look έχετε επιλέξει για τον εαυτό σας; με ή χωρίς αφέλειες;

Created by All4blogs.gr