Καλοκαιρινές αναμνήσεις

Αν ένα χρόνο πριν μου έλεγε κάποιος πως τα 29 γενέθλια μου θα τα περνούσα βλέποντας μποξ σίγουρα θα γελούσα. Έλα όμως που τα φέρνει έτσι η ζωή και το "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες" γίνεται μοτο...
Έτσι λοιπόν όχι μόνο παρακολούθησα τους αγώνες πυγμαχίας "no limits", άλλα συμμετείχα και... ενεργά ως θεατής.

Για τα δικά μας θέματα beauty bloggers μου, έχω να σας πω πως τριπωσα στα καμαρίνια της διοργάνωσης και παρακολούθησα το hairstyling των 2 αθλητριών που πήραν μέρος στους αγώνες.
Η Μαρία ΜΑστρογιάννη και η Χριστίνα Αθανασοπούλου επέλεξαν μια hot φετινή τάση αυτή του braided look.
 Χριστίνα Αθανασοπούλου

Μαρία Μαστρογιάννη


Πλεξούδες λοιπόν, που δημιουργήθηκαν τηρώντας τους κανόνες του αθλήματος αφού δεν χρησιμοποιήθηκαν μεταλλικα τσιμπιδάκια που απαγορεύονται για λόγους ασφάλειας.

Ως θεατής απόλαυσα ένα φαντασμαγορικό θέαμα, με φόντο τα επιβλητικά τοιχη της Μεσαιωνικής Τάφρου. Ιππότες, άλογα, αμαζόνες αλλά και 2 ταλαντούχα κορίτσια, τη σοπράνο Ζωή-Μισέλ Μπακίρη και τη σολιστ Leida που πλαισίωσαν τους αγώνες.

Και για να απαντήσω στο αρχικό μου ερώτημα... Ναι, μπορεί να είναι ένας κόσμος για κορίτσι!:)
 

follow me on



Created by All4blogs.gr