Moroccanoil moisture repair shampoo and conditioner

Μετά από το obre look, που είναι μεγάλη τάση για τα μαλλιά τον τελευταίο χρόνο, προσπαθώ να συνεφερω τα κατεστραμμένα μου μαλλιά από τα δυο απανωτά ντεκαπάζ (καθώς ήμουν σε πολύ σκούρους καστανούς τόνους). 
Αν και συνεχίζω τη βαφή προσπαθώ να καθαρίζω τακτικά τις άκρες που λόγω του σταϊλιγκ και του παρελθόντος τους ξηραίνονται εύκολα. Το μονο "γιατρικό" τους είναι το Moroccanoil πακέτο μου (σαμπουάν-κοντίσιονερ) που χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο χωρίς να κινδυνεύει το χρώμα.
Το σαμπουάν έχει υψηλά συμπυκνωμένη σύνθεση γι' αυτό αρκεί μια μικρή ποσότητα για να κάνει πλούσιο αφρό.
Το κοντίσιονερ της σειράς repair λειτουργεί σαν μάσκα, αφού το απλώνουμε από τη ρίζα έως τις άκρες, αφήνουμε 2 λεπτά και ξεβγαζουμε. 
Τα αδύναμα, ταλαιπωρημένα και πολύ ξηρά στις άκρες μαλλιά μου είμαι σίγουρη πως θα ήθελαν να κυκλοφορούν έχοντας τα moroccanoil συνέχεια πάνω τους.
Κανένα άλλο προϊόν μαλλιών δεν μου έδωσε αυτό το απαλό αποτέλεσμα. Έχει εκπληκτικό άρωμα και μου προσφέρει έξτρα αναζωογόνηση. Στα συν του οτι είναι χωρίς παραβινες, θειικες και φωσφορικές ενώσεις και είναι εμπλουτισμένο με κερατίνη.
Τα έχετε δοκιμάσει κορίτσια;
σας φιλώ!
follow me on



Created by All4blogs.gr