Το νέο μου πινέλο για make up

 Μετά από έναν μεγάλο έρωτα που πέρασα με το 187 πινέλο της  MAC, ήρθε η ώρα να χωρίσουμε. Δεν ήταν πια αυτό που ήθελα και δεν ανταποκρινόταν στα ...καθήκοντα του! Όσες με ακολουθείτε και στο instagram θα διαβάσατε πως ενώ το είχα σχεδόν 5 χρόνια έφτασε σε σημείο να χάνει πολλές τρίχες σε κάθε χρήση. Το έβαλα στην άκρη και αναζήτησα ένα άλλο πάλι στην ίδια μορφή, stippling brush, διότι με έχει βολέψει πάρα πολύ.
Είχα δει το πινέλο της Sephora και είπα να το δοκιμάσω, αφού ήταν και σε καλή τιμή (σχεδόν 19€). Κοντές, παράλληλες τρίχες σε "αυστηρό" ευθύ κόψιμο έχει το νέο μου πινέλο και αυτό που παρατήρησα αμέσως ήταν η μεγάλη οικονομία που κάνει στο προϊόν που απλώνω στο πρόσωπό μου.

Οι κοντές του τρίχες συγκρατούν το make up και το διανέμουν ομοιόμορφα σε όλο το πρόσωπο. Πρέπει να είναι από φυσική τρίχα και καταλήγω σ' αυτό το συμπέρασμα λόγω μίας μυρωδιάς που διέκρινα στην πρώτη χρήση. Ακόμη δεν το έχω πλύνει, ελάτε στο instagram να ενημερωθείτε για τις εντυπώσεις μου μετά το πρώτο "λούσιμο"!...
Created by All4blogs.gr