Easy beachy waves

Τώρα το καλοκαίρι, που ενώ θέλω τα μαλλιά μου άψογα, δεν αντέχω ούτε στην ιδέα του σεσουάρ ή του ψαλιδιού λόγω ζέστης. Βρήκα,λοιπόν, μία πολύ απλή και εξαιρετικά ε.υ.κ.ο.λ.η λύση! Αν συνηθίζετε να λούζετε τα μαλλιά σας το βράδυ, θα το βρείτε κι εσείς πολύ βολικό.
Μετά το μπάνιο τυλίγω τα μαλλιά μου σε μία απορροφητική πετσέτα για δέκα περίπου λεπτά ώστε να φύγουν τα πολλά νερά και να μείνουν νωπά προς υγρασιασμένα. Βάζω λάδι, προαιρετικά αφρό, αν έχετε πολύ λεπτή και ίσια τρίχα θα σας το πρότεινα. Τα δικά μου είναι ελαφρώς σπαστά και με αρκετά χοντρή τρίχα. Χωρίζω τα μαλλιά σε δύο μέρη και δημιουργούνται τρία τμήματα. Ένα στην κορυφή, και δύο στο πλάι, όπως προσπάθησα να το φωτογραφίσω στην παρακάτω φωτό αλλά δυστυχώς βγήκε αρκετά θολή. Φτιάχνουμε τρεις χαλαρές κλασσικές πλεξούδες. Δένουμε με μικρά λαστιχάκια και πάμε για ύπνο.


Το πρωί... μιράκολο! 
Αφαιρούμε τα λαστιχάκια, λύνουμε τις πλεξούδες και δημιουργήσαμε τα τελειότερα κυματιστά μαλλιά, χωρίς καθόλου κόπο και κυρίως χωρίς να ταλαιπωρήσουμε καθόλου τα μαλλιά μας. Αν θέλετε να εξασφαλίσετε διάρκεια σ' αυτό το χτένισμα, ψεκάστε ελαφρώς με μία λακ.


Αυτό είναι σίγουρα το λουκ του φετινού καλοκαιριού, για μένα. Το κάνω εδώ και δύο εβδομάδες και πραγματικά μου έχει λύσει τα χέρια. Ελπίζω να σας άρεσε και αν το κάνετε ή κάνατε πείτε μου τις εντυπώσεις σας.





Created by All4blogs.gr