Christmas and Haul at The body shop

Τα Χριστούγεννα έρχονται και όλοι ετοιμαζόμαστε "πυρετωδώς" για τις ανάγκες των ημερών. Δεν τρελαίνομαι με τις γιορτές, αλλά μ' αρέσει το γενικότερο κλίμα. Λες ευχές, ψωνίζεις, χαμογελάς περισσότερο λόγω των ημερών.
Η περίοδος αυτή όμως για μένα σηματοδοτείται και από κάτι πιο συγκεκριμένο.
Το "the body shop". Τα εθιστικά του αρώματα και οι γιορτινές του συσκευασίες με βάζουν στο πνεύμα των γιορτών μιας και ο καιρός δεν βοηθάει μέχρι στιγμής.
Χθες, λοιπόν, μπαίνοντας μέσα στο κατάστημα της οδού Πλαστήρα στη Ρόδο μου ήρθε ένα αρωματικό γιορτινό μείγμα. Όταν ρώτησα τι είναι, μου είπαν το ginger! Ο μπισκοτένιος κυριούλης ήρθε και φέτος με κουτιά και μπουκάλια! Παρέα με τη λαχταριστή βανίλια και τη cranberry χαρά!



Αλλά και το γιορτινό μακιγιάζ, που περιλαμβάνει 2 νέες παλέτες σκιών, 2 νέα κραγιόν, και προϊόντα λάμψης!


Έκανα τις προσωπικές που επιλογές, αλλά ετοίμασα και wishlist για δώρα από τα γιορτινά δωράκια, αλλά και τις μόνιμες σειρές.
Τι υπέροχο που είναι το νέο white musk smoky rose... Αν και το συγκεκριμένο δεν ταίριαξε πάνω μου, το libertine έγινε δικό μου. Δείτε παρακάτω τι είχα στη τσαντούλα μου.


Να λοιπόν τι πήρα για μένα:






από τα γνωστά κυβάκια πήρα την παλέτα 06 που ήδη χρησιμοποίησα και δεν μου έκανε καθόλου γραμμή στο βλέφαρο χωρίς καμία βάση.
240 είναι το μωβ, 230 το ροζ και 101 το κόκκινο!

Created by All4blogs.gr