FIT me! Maybelline -review

Να το ξαναπώ; Χωρίς κονσίλερ δε ζω. Χωρίς μάσκαρα μπορώ, χωρίς κονσίλερ όχι, που λέει και το τραγούδι. Είμαι μεγάλη οπαδός του Ιlluminator της radiant αλλά είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο, που όμως να μου το θυμίζει. Δεν έπεσα έξω στην επιλογή μου -thank God!.
Το γλυκομάτιαζα καιρό, αλλά για την αγορά του αφορμή στάθηκε η Irene. Πήγα αρχικά στα Sephora και -δυστυχώς- δεν είχαν tester. Επίσης δεν είχαν όλες τις αποχρώσεις, κι έτσι ανάμεσα στις 15 και 25, επέλεξα το δεύτερο. Στην πραγματική χρήση όμως στο σπίτι διαπίστωσα ότι ήταν κατά πολύ πιο σκούρο από αυτό που ήθελα.
Κι έτσι την επόμενη πήγα στο Hondos center, που οι αποχρώσεις ήταν 3. 15,20 και 25. Λογικά φέρνουν αυτές που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Ελληνίδες. Μία πολύ ευγενική κοπέλα ήρθε αμέσως να με εξυπηρετήσει. Της είπα τι έψαχνα, ότι το προηγούμενο μου ήταν της radiant και τα συγκρίναμε μαζί . Μου πρότεινε το 20 και με έβαψε μ' αυτό ώστε να το δω και πάνω μου.
 Είναι πολύ καλυπτικό, δίνει ομοιομορφία, δείχνει πολύ φυσικό και δεν μαζεύει στις γραμμές έκφρασης ώστε να δημιουργούνται ψεύτικες ρυτίδες.
Επίσης η τιμή του ήταν στα μεγάλα συν, καθώς δεν κόστισε ούτε 8 ευρώ και η διάρκεια πάνω μου ήταν περίπου στις 4 με 5 ώρες. Είναι και καλοκαίρι, ας μην ξεχνιόμαστε...

Created by All4blogs.gr