Notes of the week #2


Ο 15αύγουστος σημαίνει γιορτή, ξεκούραση, μπάνια, ήλιος, ηρεμία, φαγητό... Για όσους βέβαια δεν έχουν άμεση σχέση με τον τουρισμό, και έχουν την πολυτέλεια να πουν bye-bye για λίγο στις υποχρεώσεις. Ήμουν κι εγώ σ'αυτούς τους τυχερούς και να πως πέρασα... (πολύ φαγητό)
 Έφαγα την πιο τέλεια πίτσα που μπορείς να βρεις σε fast food, στο κέντρο της πόλης. Μετά από ένα υπέροχο μπανάκι στην Καλλιθέα περάσαμε από το "Zio Peppe" για take away πίτσα με το μέτρο...!
 Είμαι φανατική του σουβλακίου κι έτσι συχνά πυκνά το απολαμβάνω. Ένα βράδυ λοιπόν, πήγαμε στην Κρεμαστή, στον "Γιάννη" το μερακλή.
Ένα άλλο βράδυ το πέρασα στο πλωτό "κον-τικι" στο navy party για την παρουσίαση του cd ενός ροδίτη DJ του Τάσου Γιασιράνη. Το ντεκόρ αλλά και το dress code ήταν σε ναυτικό στιλ. Ήπια το mohito rasberry μου, συνοδεία ενός ντιπ γαρίδας μαζί με όμορφη παρέα.

Μετά, έφυγα από την πόλη και πήγα σε ένα υπέροχο μέρος, τη Μονόλιθο με τη μοναδική φυσική ομορφιά. Το αγαπώ αυτό το χωριό, για πολλούς λόγους. Ένας απ' αυτούς είναι η παραλίες του...
 Η παγωτάρα του Ιταλού στο Φαληράκι ήταν -φυσικά- στα αγαπημένα της εβδομάδας,
Καθώς επίσης και το νέο μου απόκτημα, το pop pink της Maybelline, που ήταν στα δώρα που μου έκανα στα γεννέθλια μου τα οποία τα γιόρτασα μεν και δεν έβγαλα φώτο δε... Αλλά επειδή λέω να το επαναλάβω (!) δεν αγχώνομαι καθόολου!!! (Αν τολμάς ρώτα γιατί).

Σας φιλώ xxx
Created by All4blogs.gr