Τα 4 καλύτερα του 2014

Την περασμένη χρονιά, ενώ δοκίμασα αρκετά νέα προϊόντα, ελάχιστα μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Έτσι λοιπόν λέω να περιοριστώ στα απολύτως απαραίτητα και σ'αυτά που σίγουρα προτείνω και σε εσάς αλλά σίγουρα θα πάρω εγώ η ίδια ξανά και ξανά.
Αν υπάρχει ένας "πόλεμος" που πρέπει να κερδίσω είναι αυτός με το χρόνο. Ναι, οκ, είναι ο καλύτερος γιατρός αλλά να το πιστεύετε κυρίως για το συναίσθημα. Ο χρόνος για το πρόσωπο είναι αδυσώπητος, βίαιος. Πάντα ψάχνω να βρω ένα τρικ, ένα κόλπο, που να κάνει τον "πόλεμο" αυτό να έχει όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες. Λίγο πριν το bottox δοκίμασα τη Phytomer Hydra Originel και ηρέμησα. Ίσως ξανασκεφτώ την ενεσούλα βουτολινικής τοξίνης σε καμιά 5ετία...
Μου αρέσουν τα όμορφα χέρια, και εκεί στο παρατρίχα ήταν να γίνω nailblogger με τα τόοοοσα μανό που έχω. Τι να τα κάνω όλα αυτά όμως χωρίς το υπεροχοκαταπληκτηκομοναδικοσπανιοτατο-σουπεροπρωτο top coat Color Crush της The Body Shop. Κιτρίνισμα-stop. Σπασιμο-stop. Διάρκεια- πολύ μεγάλη. Να το πάρεις.
Τα lipsmakers είναι τα αγαπημένα μου lip balm. Τα υπέροχα αρώματα τους, η ακριβής γεύση τους (ναι, φάντα, κοκακόλα κτλ), και τα υπέροχα χείλη που αφήνουν είναι οπωσδήποτε στα all time favorite. Η καλύτερη μου όταν ανακαλύπτω γεύσεις που δεν έχω...!
Κλείνοντας να σας πω για το τοπ πινέλο contouring. Θα το βρείτε στα κουτάκια των blushers της benefit. Ακρίβεια στην εφαρμογή και πολύ βολικά στη χρήση. Μη σε ξεγελά το μέγεθος τους. Είναι φοβερά!


Created by All4blogs.gr