AVON | Ultra Color Matte

Καλή χρονιά σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Beauty Queens! Ποδαρικό στο μπλογκ με χρώμα, γιατί πως να το κάνουμε... όλες αγαπάμε τα κραγιόν! 
Τι πρέπει να έχει ένα κραγιόν για να κερδίσει μία γυναίκα; Σίγουρα το πρώτο που θα κοιτάξουμε είναι το χρώμα, μετά η σταθερότητα του, η ενυδάτωση που προσφέρει, η όμορφη συσκευασία, Ζητάμε πολλά από το κραγιόν μας; Νομίζω, απλώς τα αυτονόητα.
Από τότε που χρησιμοποίησα για πρώτη φορά κραγιόν της εταιρίας Avon ενθουσιάστηκα. Η μεγάλη ποικιλία σε σειρές και χρώματα με έκαναν κάθε φορά που έπαιρνα στα χέρια μου τον κατάλογο, να παραγγέλνω κάποιο νέο χρώμα ή να ζητάω δείγματα για να ολοκληρώσω κάποια αγορά. Σας έχω ήδη δείξει τη συλλογή μου με τα Avon κραγιόν ΕΔΩ.
Από το περασμένο καλοκαίρι και μετά διαπίστωσα πόσο αγάπησα το Matte Fushia που είχα σε δείγμα, και πραγματικά το άδειασα με το πινέλο. Έτσι, είπα να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα 3 της σειράς Matte των Ultra Color. Το πλούσιο χρώμα τους και η εξαιρετική σταθερότητα τους, χωρίς να είναι αδιάβροχα, άρα και ενυδατικά, με εντυπωσίασαν. Κατέληξα στο Matte Grape, Matte Ruby, Matte Fushia, ενώ το Matte Melon το βρήκα λίγο "ήσυχο" για τα γούστα μου.

Το ομολογώ. Έχω εθιστεί στα κραγιόν. Το ομολογώ. Που να δείτε και την επόμενη σειρά της Avon που σας ετοιμάζω. Χρώματα-έρωτας. Γιατί στη ζωή βάζω χρώμα ξεκινώντας από τα χείλη... Καλή χρονιά αγαπημένες μου! Χρόνια καλά...!
Created by All4blogs.gr