in extreme

Δεν έχω ξανακάνει τόσο λεπτομερές ριβιού για μάσκαρα, αλλά είπα να κάνω την αρχή και αυτή η εβδομάδα να είναι "εβδομάδα mascara".
Δεν έχω πολύ μεγάλη συλλογή, και αυτό γιατί είναι τόσο ευαίσθητο προϊόν που ξηραίνεται πολύ εύκολα. Έχω κάποιες που τις χρησιμοποιώ ανάλογα με το τι έχω να κάνω και το αποτέλεσμα που θέλω να πετύχω. Για παράδειγμα τα χαλαρά σαββατοκύριακα επιλέγω μία μάσκαρα που δεν κάνει βλεφαρίδες κόκκαλο, αλλά κάποια που θα δώσει χρώμα και όγκο, παρά όγκο, πυκνότητα, μήκος, σχήμα κτλ.
Ας ξεκινήσω λέγοντας πως οι βλεφαρίδες μου δεν είναι ίσιες, έχουν ήδη καμπυλότητα, οπότε με αυτό ως δεδομένο δεν ψάχνω το σούπερ σχήμα, γιατί το πετυχαίνω εύκολα.
Η In extreme dimension lash mascara της MAC είναι η αγαπημένη μου. Έχει κάποια στοιχεία που πολλές θεωρείτε μειονεκτήματα, αλλά εγώ τα θεωρώ αμελητέα μπροστά στο αποτέλεσμα που έχω.
Είναι η μάσκαρα που θα βάλω και όταν δεν θα κάνω κάποιο έντονο μακιγιάζ στα μάτια. Δίνει την ανάλυση που θέλω χωρίς να βαραίνω με πολλά προϊόντα το look μου.
Το βουρτσάκι της είναι λαστιχένιο κάτι που μ' αρέσει πολύ τελευταία, γιατί καταφέρνει να παίρνει πολύ προϊόν αλλά με μέτρο.
Αργεί λίγο να στεγνώσει και θέλει προσοχή για τυχόν ατυχήματα, αλλά στο χρόνο αυτό μου δίνεται η δυνατότητα να "χτίσω" την ένταση που θέλω.
Το βουρτσάκι είναι χοντρό γι' αυτό θέλει μεγάλη προσοχή αν βάφετε τις κάτω βλεφαρίδες. Εγώ από συνήθεια δεν τις βάφω ποτέ.
Αφού στεγνώσουν οι βαμμένες βλεφαρίδες σας παρακαλώ, μην τις ξαναγγίξετε. Είναι κόκκαλο. Ναι, δεν είναι καθόλου ελαστικές. Στην αφαίρεση της θέλει λίγη επιμονή γιατί είναι αρκετά πυκνή η σύνθεση της και αφήνει υπολείμματα.
Τι λέτε; Καλή;
Ποια είναι η δική σας αγαπημένη mascara;;;
Created by All4blogs.gr