Προσέχουμε για να έχουμε!

Τώρα που ο καιρός (επιτέλους) αλλάζει και γίνεται πιο κρύος, είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε το
δέρμα μας και την  ενυδάτωση του.
Θεωρώ πως η ενυδατική κρέμα προσώπου είναι το Α και το Ω στο γυναικείο νεσεσέρ (για μένα είναι η bioten skin moisture).
Είχα γράψει και σε παλιότερο ποστ πως η ηλικία μιας γυναίκας φαίνεται από τα χέρια. Είναι ένα σημείο που δεν γίνονται πλαστικές επεμβάσεις. Έτσι μπορείς "εύκολα" να κάνεις ένα τεστ. Γι'αυτό πρέπει να τα κρατάμε ενυδατωμένα και κυρίως τώρα το χειμώνα που η χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες ή η ξηρότητα από την εσωτερική θέρμανση τα κάνουν θαμπά και ξηρά (για μένα bioten anti-ageing).
Χρήσιμη κρέμα προσώπου η BB που έχουμε όλες σχεδόν ερωτευτεί.
Και -ναι πάλι το παρουσιάζω- η βάση για τα νύχια. Ήταν ένα άγνωστο προιόν για μένα. Και ήμουν μία από αυτές που δεν άφηνα άβαφα τα νυχια μου λόγω κιτρινίλας. (Κακώς θα μου πεις κτλ...). Όταν μία φίλη μου μού πρότινε το μπουκαλάκι αυτό... "σώθηκα"! Η κιτρινίλα πια έχει φύγει εντελώς και δεν έχω τύψεις όταν βάφω-ξεβάφω τα νύχια μου.
Α! παραλίγο να το ξεχάσω... το body cream! Μίλησα για τις κρέμες αλλά όχι για αυτήν του σώματος... Αν και το χειμώνα... κρυώνω να τις χρησιμοποιώ. Χρησιμοποιώντας την κρέμα η ξηρότητα εξαφανίζεται και το δέρμα είναι πιο ελαστικό.


Created by All4blogs.gr