plz contact me


Αν και το blogging έχει μπει στη ζωή μου από το 2009,
το τελευταίο διάστημα παρουσιάστηκαν κάποιες παραπάνω
ανάγκες και "προοπτικές". Το αναφέρω "προοπτικές" διότι για μένα δεν είναι
κάτι επαγγελματικό ούτε έχω σκοπό το οικονομικό κέρδος.

Η "ανάγκη" να θέλω να δείξω σε μία φίλη τις νέες μου αγορές,
ή να της προτείνω πράγματα που έχω εγώ δοκιμάσει και έμεινα ευχαριστημένη,
ή να την αποτρέψω να πάρει κάτι γιατί το πήρα και ήταν σκουπίδι,
ή να αλλάζω χρώμα στα νύχια μου καθημερινά,
με οδήγησε στη δημιουργία του πρώτου μου μπλογκ και τη συνέχεια το
άνοιγμα του πιο ώριμου T the beauty queen.

Οι γνωριμίες και οι σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των μπλόγκερς είναι
ιδιαίτερες.
Τις περισσότερες φορές, καλές. Άλλες όχι.
Για μένα είναι μόνο καλές.

Αν και γράφω "κρυφά", δηλαδή χωρίς να έχω εμφανίσει ποτέ το πρόσωπό μου
και να ξέρετε ποια είμαι (πράγμα άχρηστο θα σας
πω διότι ούτε μακιγιάζ step by step παρουσιάζω ούτε παρουσιάστηκε
η ανάγκη να συμβεί για κάποιο άρθρο μου)
στον μπλογκοχώρο είμαι γνωστή κάτω από μία ταμπέλα
την Tι δε μπιούτι κουίν.
  Στην κανονική ζωή έχω πρόσωπο, μαλλιά, χέρια, πόδια
και κυκλοφορώ σε δρόμους, μαγαζιά, διάφορα ιβέντς κτλ.

Έτσι παρουσιάστηκε η "ανάγκη" (ναι, σε γραμμούλες θα το βάζω)
να κάνω με κάποιον χειροπιαστό τρόπο τις επαφές μου
για να παρουσιάζω διάφορα μέσα από τον ιστότοπο μου.
Πως? αφήνοντας μία κάρτα με τα στοιχεία μου.

Κι έτσι από χθες έχω στα χέρια μου αυτό:

business cards του σωστού blogger!
Αν είσαι κι εσύ μπλόγκερ (fashion, beauty, food κτλ...)
και θες να κάνεις σωστές επαφές
πρέπει να αποκτήσεις τα προσωπικά σου καρτάκια.
 Αν λοιπόν θες και χρειάζεσαι αυτά τα όμορφα χαρτάκια
και δεν ξέρεις που μπορείς να τα αποκτήσεις τότεε...
μπες στο facebook.com/printcards.rodos,
όπου κι αν βρίσκεσαι
κάνε like στην σελίδα,
και χρησιμοποιώντας το όνομα του blog 
σου παρέχεται το πακέτο των 100 καρτών 
εκτυπωμένες σε 2 όψεις (μπρος-πίσω)
 μόνο με 25€  +16% φπα!
Αν θες άλλη ποσότητα καρτών, έχεις έκπτωση 15%!



Created by All4blogs.gr