Η Beauty Queen σε μπιούτι ιβέντ

Ήρθε ο Δεκέμβρης κορίτσια μου όμορφα! Μπορεί στο σπίτι μου ακόμη να μη στόλισα, όμως το Σάββατο 30 Νοέμβρη βρέθηκα σε ένα χριστουγεννιάτικα στολισμένο χώρο. Δεν είναι όμως αυτό το σούπερ ου-α-ου που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Ο χώρος φιλοξενούσε για τη βραδιά αυτή τα καλλυντικά της Avon.
 Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι αυτό. Είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά όλα τα νέα προϊόντα της εταιρίας και τη νέα σειρά μακιγιάζ που πρέπει να σας πω πως είναι φανταστική! Παλέτες, κραγιόν, μολύβια χειλιών, λιπ γκλος κτλ!
Οι κυρίες που παρευρέθηκαν είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα αρώματα και τα χρώματα της Avon αλλά και να απολαύσουν μία υπηρεσία μακιγιάζ από την επαγγελματία make up artist και εκπαιδευτικό Βίκυ Πέτρου αλλά και από εμένα. Η "Τhe Beauty Queen" λοιπόν εν δράση!
Έχω βάψει πολλά κορίτσια στο παρελθόν, αλλά είναι η πρώτη φορά που αυτό γίνεται και με φωτογράφηση για το μπλογκ.
Ως beauty blogger, με μεγάλη αγάπη για το μακιγιάζ και την γυναικεία περιποίηση, ενημερώνομαι διαρκώς, ψάχνομαι, μαθαίνω όχι μονο τις τάσεις στο μακιγιάζ αλλά και το πώς αυτό γίνεται σωστά. Έχοντας λοιπόν ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο γνώσεων μακιγιάζ χρησιμοποίησα και σε τρίτους τα προϊόντα που βλέπετε στους καταλόγους της εταιρίας.
 η κα Βίκυ Πέτρου επι το έργον
Έβαλα την καρφίτσα της εκστρατείας ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που στηρίζει η avon πήρα τα πινέλα μου και ξεκίνησα.
Για τα μάτια χρησιμοποίησα κυρίως τις τετραπλές παλέτες που έχουν πολύ καλής ποιότητας απόδοση. Επίσης χρησιμοποίησα το νέο κραγίον red 2000 που έχει ένα πολύ ωραίο βαθύ κόκκινο χρώμα που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Στην παραπάνω φωτο που χρησιμοποιώ ένα jumbo pencil της νέας σειράς είναι το "ready for me". Η παλέτα στην πρώτη φώτο είναι η "Emeral cut".
Επειδή δεν έχω βάλει ποτέ δικές μου φώτο για να δείτε μακιγιάζ πιστεύω πως αυτό το ποστ είναι η αρχή για να σας παρουσιάσω πάνω σε τρίτους τις ιδέες μου και τις τεχνικές που εφαρμόζω στο μακιγιάζ. Τι λέτε; σας αρέσει σαν ιδέα;
. Όπως βλέπετε έχει αλλάξει η εικόνα του μπλογκ και το λογότυπο. Περιμένω τις εντυπώσεις σας.
Τα λέμε σύντομα! Σας φιλώ!
Created by All4blogs.gr