Οδηγός για το κρύο

 Η θερμοκρασία χτύπησε 10άρι! Τι σας λέω τώρα θα μου πείτε εσείς οι βόριες που το τοπ για σας είναι 4οC...
Ως καλομαθημένη στον ήλιο ροδίτισσα, τώρα που ο Βοριάς μας τίμησε και στο νησί του ήλιου Δεκέμβρη μήνα (έτσι για να μας βάλει στο πνεύμα των Χριστουγέννων που τόσο θέλουμε) πράγματι κρύωσα. Ξέθαψα κασκόλ και σκουφιά γιατί ακόμη και στο κρύο το στυλ είναι στυλ, πως να το κάνουμε.          
Γάντια δεν χρησιμοποιώ. Δεν αντέχω τον ηλεκτρισμό που δημιουγείται κάθε φορά όταν πάω να ανοίξω την πόρτα του αυτοκινήτου. Ούτε και το κινητό μπορώ να χρησιμοποιήσω. Γαντια λοιπόν καθόλου μαστ χαβ για την πόλη.
Μαστ χαβ όμως για κάθε γυναίκα ανεξαρτήτως ηλικίας είναι τα προϊόντα ενυδάτωσης!
Ω ναι!
 Το κρύο αφυδατώνει τόσο πολύ το δέρμα που η διαρκής ενυδάτωση του είναι απαραίτητη!
Τα χειλάκια είναι από τα πρώτα που μπορούμε να περιποιηθούμε με ένα καλό μπαλμ.
Εγώ αυτό το διάστημα επιλέγω lip smacker με γεύση Sprite.
 Το σώμα κατά τη γνώμη μου το έχουμε λίγο πιο παραμελημένο στις χαμηλές θερμοκρασίες. Λόγω κρύου αποφεύγουμε τη χρήση της "παγωμένης" (μπρρρρ) κρέμας με αποτέλεσμα την έντονη ξηρότητα. Μία πλούσια ενυδατική κρέμα που προσφέρει πολλές ώρες απαλότητα και υγρασία στο δέρμα μας είναι η κατάλληλη επιλογή.
Λόγω του μαγικού του αρώματος (που εμένα μου θυμίζει και κοκακόλα) το ginger sparkle της The body shop έχει γίνει καθημερινότητα.
Σας έχω όμως και τιπ: Βάλτε την ποσότητα που θέλετε στην παλάμη σας και πριν απλώσετε την παγωμένη κρέμα στο σώμα σας περιμένετε λίγα λεπτά ώστε η κρέμα να πάρει θερμότητα από τα χέρια σας. Στη συνέχεια τρίψτε τα χέρια μεταξύ τους ώστε να ζεσταθεί περισσότερο το προϊόν. Τώρα απλώστε το ζεστό body lotion σας εστιάζοντας στις γάμπες, στους βραχίονες, την κοιλιά, τα γόνατα και τους αγκώνες.
 Άλλο πονεμένο σημείο του σώματος που χρειάζεται έξτρα ενυδάτωση είναι τα χέρια. Εδώ αγαπητές μου φίλες σας προτείνω να επενδύσετε σε μία καλή ενυδατική κρέμα χεριών. Ο βασικός λόγος είναι ένας! Τα χερια μας είναι το μόνο σημείο που μπορεί να δείξει την ηλικία. Για το πρόσωπο υπάρχουν πολλές λύσεις. Μέχρι και λίφτιγκ ρε παιδί μου. Στα χέρια όμως... τίποτα. Διατηρήστε τη νεότητα τους με μία καλή κρέμα. Δεν είναι μόνο ο χρόνος που τα επιρεάζει. Όλες μας ένα πιάτο το πλένουμε. Από φοιτήτριες μέχρι μαμάδες και γιαγιάδες ξέρετε γιατί πράγμα μιλάω. Η ξηρότητα από τα απορρυπαντικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Εγώ χρησιμοποιώ την Avon care glycerine hand and nail για να περιποιούμαι παράλληλα και τα νυχάκια μου.
 Αφού το χέρι λάμπει από ενυδάτωση πρέπει να φροντίσω και το νύχι. Επιλέγω μία απόχρωση ασορτί με το κασκόλ (σε παστελ ροζ από τη συλλογή του H&M), και βουρ κάτω απ'την κουβέρτα!
Πόσο κρύο έχει στις πόλεις σας κορίτσια; Πως περνάτε τις κρύες μέρες του χειμώνα?????
Περιμένω τις απαντήσεις σας!
Σας φιλώ!
Created by All4blogs.gr