MAC cosmetics pencils


Τα μολύβια ματιών, χειλιών, φρυδιών είναι πάντα στα αγαπημένα των γυναικών. Δίνουν όρια, και όχι. Δίνουν όγκο, και όχι. Πάντα όμως δίνουν σχήμα. Καθορίζουν αυτό που εμείς θα τους υποδείξουμε. Μεγαλώνοντας τα χείλη μας, τα μάτια μας, τα φρύδια μας ή/και αντίστροφα.
Στη συλλογή μου έχω δύο μολύβια χειλιών της MAC (Subculture, Dervish) και μάλιστα σε φυσικούς τόνους ώστε να τα διαχειρίζομαι όπως θέλω. Ποτέ σχεδόν δεν βγαίνω από τα όρια του φυσικού τους περιγράμματος παρόλο που δεν έχω μεγάλα χείλη. Αυτά με βοηθούν στο να μην ξεφεύγω με το κραγιόν.
Αν και συνηθίζω να γεμίζω τα φρύδια μου με σκιά, αυτό το μολύβι (Dirty blonde) δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα όποτε το χρησιμοποιήσω. Σταθερό και ακριβές.
Από μαύρο μολύβι δεν ξεμένω ποτέ. Κάθε φορά παίρνω ένα παραπάνω, να βρίσκεται. Το engraved είναι το αγαπημένο μου. Αλλά και το Ebony και το Smolder είναι σταθερά και μαλακά που γλιστράνε στην εφαρμογή τους.
Στα άσχετα έχω τρία ακόμη μολύβια ματιών. Το καφέ Teddy, το μωβ Permaplum, και το μπεζ NV15/NW20 Chromographic pencil το οποίο έχει τόοοσες μα τόσες χρήσεις που σίγουρα θα σας το δείξω εκτενώς σε επόμενο άρθρο, που ελπίζω να είναι σύντομα:) διότι εδώ ρε κορίτσια δεν παρουσιάζω στημένα από εταιρίες θέματα. Γι' αυτό και δεν βλέπετε ΠΟΤΕ για ακόμη μία φορά την τάδε κρέμα που κάνει τον γύρω των blogs λες και όλες πάθαμε πλάκα μαζί της.
Σας χαιρετώ, και στο επόμενο άρθρο θα δοθούν οι Χριστουγεννιάτικες ευχές,
Στη FB page μου τρέχει διαγωνισμός με δώρο ένα σετ περιποίησης μαλλιών της Wella. Το είδατε;



Created by All4blogs.gr