My make up routine

Η "κολλητή" σχέση μου με το μακιγιάζ ξεκίνησε πριν μία 6ετία-7ετία περίπου. Όταν σε ένα κατάστημα καλλυντικών η μακιγιέζ των stilla με έκατσε στο σκαμνί (χαχα) και μου έβαλε κονσίλερ. Ενθουσιάστηκα κι εγώ και η φίλη που με συνόδευε.
Η ειδικός συνέχισε στο πρόσωπό μου με ένα απλό φυσικό μακιγιάζ. Από τότε άρχισαν να χρησιμοποιώ πιο εντατικά τα προϊόντα που είχα και προμηθευόμουν συνεχώς νέα. Καλά, για το κονσίλερ δεν το συζητώ... έγινε ο Καλύτερος μου φίλος!
Μετά από αυτό το σκηνικό και με την πάροδο του χρόνου αλλά και τα γεγονότα, κατέληξα στο ότι "δεν πρέπει ΠΟΤΕ να κυκλοφορώ απεριποίητη".
Όταν θα ήμουν χάλια θα με έβλεπε όποιος δεν ήθελα να με δει. Κι επειδή η πρώτη εικόνα μετράει (και τα κομπλεξικα που λένε οι ... κάποιες τελος πάντων περι "ο εσωτερικός κόσμος μετράει" κτλ είναι μ@...) αποφάσισα να με περιποιούμαι. Ανάλογα με την ώρα της ημέρας και την περίσταση.

Θες να με πεις κομπλεξικη; ψωνάρα; πες με. Εγώ περνάω καλά και για να σε βάλω λίγο στη διαδικασία να περάσεις κι εσύ λίγο καλύτερα (γιατί θα σου φτιάξει ΣΙΓΟΥΡΑ τη διάθεση) σου δίνω στο pc με αγάπη τη δική μου καθημερινή διαδικασία μακιγιάζ.


Η ΒΒ εγινε το μαστ χαβ. Τέλος! ξεμπερδεύεις είπαμε!
Την απλώνω στο πρόσωπό κ αν χρειάζεται (που εγώ το συνήθως το χρειάζομαι) συμπληρώνω με κονσίλερ στους μαύρους κύκλους.
Ενα μπρόνζερ είναι ιδανικό για κοψίματα και φυσικό χρωματάκι-καλοκαιρινό.
Αν θες φυσικό γενικό αποτέλεσμα τότε τελείωσε με τη μάσκαρα και το λιπ γκλος. Διαφορετικά χρησιμοποίησε τα μολύβια που εγώ προσωπικά έχω αγαπήσει (τα είδαμε ΕΔΩ), στις πάνω ή κάτω βλεφαρίδες ανάλογα με το σχήμα των ματιών σου.
Άντε βρε! Κούκλα σ' έκανα!
Χαχα ελπίζω να αντιλαμβάνεστε το χιουμοριστικό ύφος του ποστ.
Σας χαιρετώ με δροσιστικά ψιτ από το εβιάν μου!
κισεζ!




Created by All4blogs.gr