Χειροποίητες δερμάτινες παντόφλες- tutorial

Έψαχνα πολύ καιρό τον τρόπο που θα διακοσμούσα μόνη μου της δερμάτινες παντοφλίτσες που πήρα από την Παλιά Πόλη (info παρακάτω).
Αυτές που είναι ήδη διακοσμημένες νομίζω πως είναι πανάκριβες αν σκεφτείς πως στην καλύτερη περίπτωση θα της πάρεις γύρω στα 50 ευρώ.
Κι έτσι κοιτώντας προσεκτικά τις ήδη έτοιμες είπα να προσπαθήσω να τις φτιάξω μονη μου κι όπως βγουν...
Αν και έψαξα για κάποιο σχετικό tutorial δεν βρήκα τίποτα (λογικό θα μου πεις αφού τα πουλάνε γιατί να σου δείξουν κ πως να το φτιάξεις...) κι έτσι την μικρή εμπειρία που είχα σας την παρουσιάζω.
Δεν είναι κάτι εξειδικευμένο όπως αναφέρω και παραπάνω, αλλά με τα υλικά που είχα διαθέσιμα έφτιαξα μία πολύ συμπαθητική-διαφορετική παντοφλίτσα.

Αυτό που χρειάστηκα ήταν τρυπητήρι που κάνουν τρύπες σε ζώνες (μπορεί να έχει ο παππούς σου)
και ένα υλικό που μοιάζει με δέρμα (ιδανικά χρησιμοποιείται πετονιά). Είχα ένα παλιό κολιέ με παντατιφ και αφού το κατέστρεψα τα έδεσα με κόμπους στο πρώτο υλικό.
Τρύπησα την παντόφλα σε 4 σημεία όπως βλέπετε στη φωτο. 2 στην εσωτερική πλευρά(στην καμάρα) και 2 στην εξωτερική τα 2 κομμάτια τα έδεσα μεταξύ τους στη μέση.

info: Η παντόφλα μου κόστισε 20€ και το πήρα από το μαγαζάκι που είναι με τέτοια είδη στην Π.Π. στο δρόμο που ενώνει το μεγάλο συντριβάνι με το μικρό. Τα στοιχεία στον πάτο της παντόφλας είναι τα: Handmade sandals Giakoumis Iakovos Old town Aristotelous 22. Rhodes-Greece tel2241034464 e-mail:nektarios75@yahoo.gr

Αυτά τα στοιχεία τα παραθέτω για τους συντοπίτες μου που ψάχνουν κάτι αντίστοιχο και οι αναρτήσεις δεν έχουν διαφημιστικό σκοπό ούτε χρηματίζομαι. Θα ακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες ενημερώσεις για smart buys που έχω εντοπίσει εδώ γύρω.


Created by All4blogs.gr