Στο μικροσκόπιο

Πόσες νέες εισαγωγές ή νέες ανακαλύψεις κάνουμε όσον αφορά στα προϊόντα ομορφιάς;
Πολλές! Και μία μπιούτι μπλόγκερ κάνει ακόμη πιο πολλές... πααααρα πολλές.
Εντόπισα, να εδώ γύρω, κάποια πραγματάκια που μου έκαναν ένα κλικ. Αρνητικό ή θετικό...
 Πόσο μα πόσο γνωστή είναι αυτή η συσκευασία... Η πολυχρηστική βαζελίνη που κυκλοφορεί συχνά πυκνά στο μπουντουάρ μου, είναι ώρες ώρες θαυματουργή! Βάλτη ως προστατευτικό πριν βάψεις τα μαλλιά σου και θα ξεχάσεις όποιο άλλο γιατροσόφι έχεις ακούσει. Βάλτη στις πατούσες σου το βράδυ,  φόρεσε αθλητικές κάλτσες από πάνω και όταν ξυπνήσεις θα έχεις ποδαράκια μωρού! Εγώ τη χρησιμοποίησα τελευταία σε ένα μικρό σκασιματάκι στα χείλη και λειτούργησε πολύ ενυδατικά.
 Αν κάνετε μία βόλτα στα καλλυντικά των H&M και δείτε αυτή τη συσκευασία, τρέξτε μακριά! Πινέλο, eyeliner και δύο σκιές φαντάζουν πολύ δελεαστικό πακέτο σε χαμηλότατη τιμή, αλλά εδώ ισχύει το "ότι πληρώσεις, παίρνεις". Το eyeliner δεν γράφει καθόλου, ούτε με το πινέλο αυτό, ούτε και με το δάχτυλο, και οι σκιές πάρα πολύ μικρές για να χρησιμοποιηθούν με πινέλα. Μακριά!
 Τώρα που μου τελείωνε η ενυδατική ματιών είπα να δοκιμάσω τη bbcream της garnier, για τα μάτια. Έκανα διάφορα πειράματα, με/χωρίς βάση, πριν/μετά από βάση, πριν/μετά από make up ή bbcream. Πρώτα να σχολιάσω το χρώμα. No,Non, Nein, ΟΧΙ! δεν είναι χρώμα για να καλύψει μαύρους κύκλους. Είναι για να τους τονίσει. Η απόχρωση light που πήρα είναι πολύ πιο σκούρα από το χρώμα που θα έπρεπε. Και το NC30 της MAC είναι ανοιχτό μπροστά του. Το roll on δίνει το κάτι διαφορετικό, αλλά χωρίς πολύ ομαλή ροή, και μετά βέβαια θέλει ταμποναριστή τοποθέτηση με το δάκτυλο.
Επόμενο καλλυντικό προϊόν ήταν ένα δείγμα της κρέμας ANEW genics της Avon. Είναι serum ενυδάτωσης, κατά των λεπτών γραμμών κτλ. Καλό, μου άρεσε αρκετά και ίσως τελικά το πάρω γιατί το δέρμα μου ανταποκρίθηκε πολύ καλά με τη βραδινή εφαρμογή που έκανα 4-5 φορές.

Created by All4blogs.gr