CC cream -Bioten

Τη μεγάλη αγάπη που έχω στις BB creams σίγουρα την έχετε καταλάβει όσες είστε αναγνώστριες της www.tBeautyQueen.gr και αν ξέρετε την γκαλερί μου στο instagram. Επόμενο ήταν λοιπόν να έρθει και η στιγμή που θα έπαιρνα στα χέρια μου κάποια από τις νέες CC creams.
Το "CC" είναι τα αρχικά των λέξεων "color corection". Δηλαδή στοχεύουν αρχικά στη διόρθωση του χρώματος της επιδερμίδας και στη συνέχεια σε άλλες αναγκες του γυναικείου προσώπου, όπως ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία.
Τις νέες αυτές κρέμες τις επιλέγουμε για την "all in one" καινοτομία τους.
Η CC cream της Bioten προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση, ιδανική για τις ξηρές επιδερμίδες, ακατάλληλη όμως για λιπαρές. Ο τύπος της δικής μου επιδερμίδας είναι κανονικός με τάσεις ξηρότητας ανα περιόδους. Όπως τώρα το χειμώνα. Η αγορά της κρέμας αυτής έγινε στην καλύτερη στιγμή. Όταν το δέρμα μου ήθελε... κάτι παραπάνω.
Ο δείκτης αντιλιακής προστασίας (20SPF) την κάνει τέλεια επιλογή για εμάς τις Ελληνίδες, που πρέπει πάντα να φοράμε κάποια αντηλιακή κρέμα.
Το άρωμά του είναι το γνωστό (από την απλή ενυδατική της bioten) κυδώνι. Αρκετά διακριτικό και φυσικό άρωμα που δε με ενόχλησε καθόλου.
Η σύνθεση του δεν είναι πολύ ρευστή κι έτσι δεν χάνεται καθόλου προϊόν από το πολύ καλής ποιότητας στόμιο.
Πάμε και στο πιο βασικό, που δεν είναι άλλο από την κάλυψη. Αν έχετε επιδερμίδα με αρκετές δισχρωμίες και ανάγκες κάλυψης δεν θα σας αφήσει ικανοποιημένες. Είναι καλή επιλογή για καθαρά δέρματα, που θέλουν ένα πολύ ελαφρύ make up. Εγώ την έχω σαν καθημερινή λύση τώρα το χειμώνα και χρησιμοποιώ concealer για εξτρα κάλυψη σε κάποια σημεία.

Η τιμή της είναι γύρω στα €7-€8 .
Έχετε δοκιμάσει αυτή ή άλλη CC cream; Ποια προτείνετε;
Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας!
Σας φιλώ!
Created by All4blogs.gr