MAC Face and body foundation

Καθώς είμαι λάτρης των προϊόντων της M.A.C cosmetics και είμαι σε σημείο που έχω "συλλογή" από τα καλλυντικά αυτά δεν θα μπορούσα να μην έχω δοκιμάσει το MAC Face and body foundation. Ήταν ένα προϊόν που το ήθελα χρόνια  αλλά πάντα κάτι γινόταν και δεν το έπαιρνα ποτέ. Αν πας σε κάποιο MAC store και...
-Ψάχνω ένα make up!
-Θα θέλατε με ελαφριά ή μεγάλη κάλυψη;
-Ελαφριά...
Αφού γίνει αυτή η μίνι στιχομυθία σε οδηγούν συνήθως στο μινεραλάιζ.
Την τελευταία φορά, λοιπόν, πήγα και ρώτησα για το εικονιζόμενο μπαμ και κάτω, αφού μινεραλάιζ είχα ακόμη. Και έχω να πω πως είναι...
Έρωτας. Μπορεί να πέρασε η μέρα του έρωτα, αλλά αυτό είναι έρωτας κάθε μέρα!
Είναι το make up που πάντα ήθελα.
Έχει τόση κάλυψη όση ακριβώς χρειάζεται το "καθαρό" δέρμα μου. Είναι σταθερό για ώρες, και η βάση του είναι το νερό. Δεν έχει αντλία όπως το μινεραλάιζ αλλά έχει ένα πολύ μικρό στόμιο που επιτρέπει τη ροή του μέικ απ με έλεγχο δόσης.
Οι make up artist (όπως μου είχε πει o top make up artist της MAC Γιάννης Μιχαηλίδης όταν είχε έρθει στη Ρόδο, που για τη συνάντηση αυτή δεν σας έχω γράψει ακόμη!!!) θέλουν τα πρόσωπα να λάμπουν. Όχι να λάμπουν από γκλίτερ, αλλά από ενυδάτωση και υγεία!
Σε καμία περίπτωση δεν είναι BBcream και ούτε θα μπορούσα να τα συγκρίνω μεταξύ τους. Αλλά ας πούμε για να τα ταξινομήσουμε λίγο πως η BB είναι για το πρωί και το mac για το βράδυ.
Δεν είναι για σένα αν θέλεις φουλ κάλυψη, και απολύτως ματ αποτέλεσμα.
Είναι για σένα αν θέλεις πολύ ελαφριά κάλυψη από ένα σταθερό make up, ενυδατωμένη εικόνα (δεν είναι ενυδατική κρέμα), πολλή ποσότητα(120ml!!!), σούπερ κάλυψη για το ντεκολτέ ή τα πόδια (αν και κιρσούς δεν έχω για να το τσεκάρω).
Το αποτέλεσμα χτίζεται και η εφαρμογή που κάνω εγώ είναι με πινέλο.
Like? or Don't like? let me know κορίτσια!
Σας φιλώ!
Created by All4blogs.gr