February 2014 favorites


Στην εκπνοή του Φλεβάρη να ποστάρω κάτι που έχω πολύ καιρό να ανεβάσω. Τα αγαπημένα του μήνα! Τι χρησιμοποίησα περισσότερο τελευταία; Κρέμες, καλλυντικά προσώπου, σώματος κτλ!
Με το μακιγιάζ τείνω να γίνω μάνιακ. Όχι απλώς άντικτ... Είδα σήμερα για παράδειγμα μία παλέτα στα H&M (γύρω στα 8€) και ήμουν έτοιμη να την πάρω. Τότε σκέφτηκα: δεν τη χρειάζομαι!!!!! έχω άπειρες σκιές! και δεκάδες παλέτες! που δεν χρησιμοποιώ! και την άφησα πάλι στη θέση της. Ένιγουέι... πάμε στο θέμα μας.
Πολύ μου άρεσε το body scrub Luxurious της Intermed. Έχει και άρωμα βανίλια Μαδαγασκάρης.
Τα χείλη μου αυτό το μήνα ήταν πιο συχνά ροζ, με το huggable της AVON, που πραγματικά αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν ο τυπογράφος με την απόδοση των συγκεκριμένων κραγιόν στη μπροσούρα! Πάλι καλά και το ποστ μου και βοήθησα μερικές:) ΕΔΩ.
Άλλο που χρησιμοποίησα πολύ ήταν το lip balm από H&M σε συσκευασία γίγας! Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, πολύ μέτριο προϊόν, αλλά ήταν κάτι που χρησιμοποίησα αρκετά.
Η τετραπλή παλέτα της The Body Shop είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει. Πολύ σταθερές, και δεν κάνουν γραμμή στα βλέφαρα ακόμη και χωρίς βάση.
Χρησιμοποίησα ακόμη:
Την αγαπημενη μου μάσκαρα in extreme της MAC ΕΔΩ.
Το καλύτερο αντι-bbcream make up, το Face and Body της MAC ΕΔΩ.
Το Bronzing Powder της MAC ήταν η τοπ επιλογή για κοψίματα και γενικώς κοντουρ.
Το αφρόλουτρο με Blueberry της The Body Shop, ΕΔΩ.
Το prep&prime της MAC για λάμψη στα μάτια που με έχει διχάσει τρομερά. Έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ γιατί το ψάχνω με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, ώστε να κάνω κάποιο ριβιού.
Την Anew defence της AVON, τη βάζω συχνά το βράδυ. Επίσης, την Anew genics, που είναι σε συσκευασία ταξιδίου και μόλις σήμερα παρέλαβα την κανονική που τελικά παρήγγειλα γιατί μου άρεσε πολύ.
Τέλος την Vitamin E κρέμα ματιών, που πρέπει να αντικαταστήσω γιατί πάει στα empties μου.

Created by All4blogs.gr