Πως μπήκε ο Ιούνιος;


Με το που μπήκε ο Ιούνιος ήξερα πως κάποια νέα προϊόντα που περίμεναν υπομονετικά το ράφι μου θα έμπαιναν στην καθημερινότητα μου. Να φταίει που θέλω φρουτένια αρώματα; Που θέλω μαυρισμένο πόδι; Αντηλιακή προστασία; Ωραία μαλλιά;;; Όλα ειχαν το λόγο τους κι έτσι να τι χρησιμοποιήθηκε το πρώτο 5ήμερο του Ιούνη!

Μαλλιά:
'Αρχισα να χρησιμοποιώ δύο ροζ, πολύ φασιονάμπλ μπουκαλάκια . Τα είχα πάρει πριν αρκετές εβδομάδες αλλά είχα κάποια παρόμοια οπότε δεν τα άνοιξα τότε. Είναι της σειράς HOT LISS της L'Oreal και μπαίνουν πριν το πιστολάκι. Το σπρέι προστατεύει την τρίχα από τη θερμότητα ακόμη και στους 230 oC! Το άλλο είναι κρέμα για ίσιωμα. Θεωρητικά έπρεπε να ισιώσει το ελαφρώς σπαστό μαλλί μου πολύ εύκολα. Αλλά τελικά δεν είδα καμία διαφορά. Δεν θα το πετάξω, απλώς θα μπει για λίγο στην άκρη μέχρι να καταφέρω να επαναφέρω την τρίχα μου σε λίγο καλύτερη κατάσταση, γιατί υποθέτω πως μπορεί να φταίει κι αυτό.
Το Avon naturals σαμπουάν με εξέπληξε ευχάριστα όταν η 2 σε 1 (shampoo-conditioner) φόρμουλα του άφησε πολύ μαλακά τα μαλλιά μου σε σημείο να μη χρειαστώ καθόλου εξτρά κοντίσιονερ. Ακόμη και το άρωμα του, βερίκοκο-shea, με χαλάρωσε την ώρα του λουσίματος.

Πρόσωπο:
Τη μεγάλη μου λατρεία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Phytomer ίσως τη διάβασες και στο προηγούμενο ποστ εδώ. Όταν λοιπόν ενημερώθηκα για τη CC Cream της, την περίμενα πως και πως! Όταν έφτασε έσπευσα να την αποκτήσω και σύντομα θα έχω αναλυτικό ριβιού!

Σώμα:
Αν δε μπει Ιούλιος θα το σκεφτώ πάααρα πολύ για να βουτήξω στη θάλασσα. Για να μην είμαι όμως σαν τη μύγα μες το γάλα, ή καλύτερα αντιστρόφως, να μην είμαι το γάλα μες τις μύγες ή σολάριουμ θα έκανα (που είναι τόσο μα τόσο unhealthy και τσιγγανέιρος) ή θα έπαιρνα ένα Magic Tan της Αvon. Το πήρα. Ok, μόνο πόδι έκανα με συμπαθητικό αποτέλεσμα, στο πρώτο πλύσιμο φεύγει, όπως φεύγει και πάνω στα ρούχα, οπότε ΜΗΝ φορέσετε λευκά!! Και οπωσδήποτε γάντια για να μην μοιάζετε με Ινδή που περνούσε χέννα.
Το αγαπημένο μου όμως κομμάτι ήταν τα νέα προϊόντα της The Body Shop με τη σειρά Early-harvest Rasberry. Το αφρόλουτρο για σούπερ αφρό είτε στη μπανιέρα είτε στο σφουγγάρι και το scrub για σούπερ απολέπιση με τα πιο φυσικά συστατικά!

Πως σας μπήκε ο Ιούνιος κορίτσια; ;-) 
Σας φιλώ!

Υ.Γ.1: Τρέχει giveaway !!! πήρατε μέρος;;;
Υ.Γ.2: Όλα τα προϊόντα είναι αγορασμένα από μένα και κανένα δεν μου δόθηκε ως δώρο.

Created by All4blogs.gr