Phytomer CC cream & Hydra Originel

Πολλές θα συμφωνήσετε στο ότι οι πολυχρηστικές κρέμες CC αλλά και οι πρώτες BB είναι ένα "θαύμα" στα χέρια μας. Η σύγχρονη γυναίκα θέλει να κερδίζει χρόνο και αυτά τα προϊόντα της κάνουν αυτή τη χάρη. Ενυδατικές κρέμες με χρώμα και αντηλιακή προστασία για να έχει όλες τις ανάγκες του δέρματος της καλυμμένες. Ενυδάτωση που είναι απαραίτητη σε κάθε τύπο προσώπου, κάλυψη (συνήθως ελαφριά) που καλό είναι να υπάρχει και αντηλιακή προστασία επίσης απαραίτητη. 3 γυναικείες απαιτήσεις καλύπτονται αμέσως με την αγορά μίας και μόνο κρέμας. Ναι, είμαι στις μεγάλες οπαδούς αυτών των κρεμών και πραγματικά έχω βάλει κάθε make up στην άκρη.
Στα περισσότερα #faceoftheday στο instagram μου θα δείτε να δεσπόζει κάποια απ' όλες αυτές τις κρέμες που έχω στην κατοχή μου. Η πιο πρόσφατη αγορά είναι η CC cream της Phytomer, την οποία περίμενα πως και πως όταν έμαθα την ύπαρξη της. H Phytomer είναι μία εταιρία που επιλέγει θαλάσσια συστατικά τα οποία μελετώνται στα εργαστήρια της στη Βρετάνη. Σας έχω ξαναμιλήσει εδώ.
H mousse υφή της απλώνεται εύκολα και με πολύ καλή κάλυψη μπορώ να πω. Υπάρχει μία μόνο απόχρωση που προσαρμόζεται στο χρώμα του προσώπου δίνοντας ένα πολύ φυσικό τελείωμα, υψηλό δείκτη προστασίας SPF20. Από την πρώτη εφαρμογή θα δείτε το πρόσωπο σας να λάμπει. Η εταιρία λέει πως με την εφαρμογή της για ένα μήνα το δέρμα γίνεται πιο φωτεινό και ενυδατωμένο. Έχω λατρέψει την ενυδάτωση της και τη λάμψη που δίνει στο πρόσωπό μου, αλλά για τις πολύ ζεστές μέρες που η εφίδρωση είναι μεγαλύτερη νιώθεις το δέρμα σου λιπαρό και ίσως χρειαστεί ένα ελαφρύ πέρασμα με μία απαλή πούδρα.
Η πρώτη δοκιμή σε κάποιο προϊόν της Phytomer ήταν η Hydra Originel. Μία τόσο πλούσια κρέμα αλλά και απόλυτα απαλή που κάνει το δέρμα μου σφριγηλό και πυκνό! Είναι η κρέμα μου. Μία διαφανής συσκευασία των 50ml περικλείει αυτό που ζητάει η επιδερμίδα μου. 
Ένα υπέροχο πολυτελές προϊόν ιδανικό για κάθε θερμοκρασία (καιρό). Τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ και θα συνεχίσω να το κάνω γιατί μου δίνει το αποτέλεσμα που θέλω και αυτό είναι ορατό και στους άλλους. Η όψη του δέρματος μου έχει βελτιωθεί πάρα πολύ και γίνεται αντιληπτό και από τις φίλες μου. Αν και τον ερχόμενο Αύγουστο κλείνω τα 30, πιστεύω πως η ηλικία του δέρματος μου είναι μία 5ετία πίσω. Πριν δοκιμάσω τη Phytomer ήθελα να πάω για μπότοξ, έτσι για πρόληψη. Όταν όμως μία γνωστή μου σχολίασε την όψη του προσώπου ρωτώντας με αν έχω κάνει κάποια τέτοια θεραπεία, πείστηκα πως δεν τη χρειαζόμουν. 
Αν σας την προτείνω; Εννοείται!!!!
Όσο για το κόστος τους, αξίζουν το κάθε ευρώ. Σίγουρα δεν είναι προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, αλλά αν ξέρεις τι θες και γιατί, τότε η τιμή θα είναι το τελευταίο που θα σκεφτείς...

Created by All4blogs.gr