Avon naturals -->Hair Care

Το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο στο σπίτι το σαμπουάν Naturals strand strength της AVON. Είναι 2 σε ένα 1, σαμπουάν και κοντίσιονερ με 250ml προϊόντος εμπλουτισμένο με βερίκοκο και καριτέ. Είναι κατάλληλο για ξηρά/κατεστραμμένα μαλλιά και αν κρίνω από το αποτέλεσμα που άφησε στα δικά μου μαλλιά, τότε μπορώ να σας το προτείνω με 1000!
Έχω πει ξανά και ξανά σ' αυτό εδώ το μπλογκ πόσο χάλια ήταν τα μαλλιά μου μετά από 2 απανωτά ντεκαπάζ που έκανα, για να πάω από το κορακί σε ένα πιο καστανό. Εντελώς φθαρμένες άκρες, καμένο μαλλί που δεν έστρωνε ποτέ παρα μόνο στα χέρια του κομμωτή. Από την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα, οι ξερές και κατεστραμμένες άκρες μου εξαφανίστηκαν... Το χρησιμοποιώ ως εξής: λούζω τα μαλλιά μου 2 φορές και τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά αφού τους βάλω μόνο ένα λάδι μαλλιών. Ούτε κοντίσιονερ, ούτε μάσκες. Απλά και φυσικά, είναι απαλά και ενυδατωμένα και με καλή τιμή μπορώ να πω. Πρέπει να το είχα πάρει με 3-4 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Το έχετε δοκιμάσει;
Ποιο άλλο σαμπουάν για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά έχετε να προτείνετε;
Σας φιλώ!!!
Created by All4blogs.gr