Καταπολεμώντας την κυτταρίτιδα

-Ας μιλήσουμε για κυτταρίτιδα!
-Για αυτό το αιώνιο βάσανο; Τι να πούμε;
-Μα για το πως θα τη διώξουμε!
-Υπάρχει τέτοια περίπτωση;
-Ω, ναι!
-Χωρίς πόνο;
-Χωρίς.
-Αποκλείεται!
-Έτσι λες; Για διάβασε παρακάτω...

Είναι το μοναδικό προϊόν για κυτταρίτιδα που έχω δοκιμάσει και έχω δει άμεσα αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανένα μα κανένα προϊόν του εμπορίου για την καταπολέμηση της "όψης φλοιού πορτοκαλιού". Έχω δοκιμάσει από τα φθηνά του s/m, ένα Dior που είχε κυκλοφορήσει κάποτε και ήταν κάπως πιο δραστικό (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη) μέχρι και θεραπεία κυτταρίτιδας σε ινστιτούτο αισθητικής έχω κάνει που εκεί ναι είχε σχεδόν εξαφανιστεί, αλλά ο πόνος δεν αντέχεται.
Τόσο πολύ τη μισώ που έχω πάψει να ασχολούμαι μαζί της. Μέχρι που βρήκα αυτή την ειδικής σύνθεσης κρέμα που δίνει πραγματική σύσφιξη!
Ονομάζεται "Anaplasia mega Bio-Morium". ΄Εχει βάση της το φυτό chrysanthelis και είναι εμπλουτισμένη με ενεργά φυτικά εκχυλίσματα επιλεγμένων βοτάνων. Αντιμετωπίζει την κυτταρίτιδα ενώ παράλληλα ενυδατώνει.
Συστατικά:
Chrysanthelis: φυτό με δραστικές ιδιότητες, που διεγείρει τη λιπόλυση.
Vitamin complex: Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την κυτταρίτιδα και διασπά τα λίπη.
Arama fruit: Υψηλής απόδοσης λιποδιαλυτικό δραστικό σε λιποσωματική μορφή (λεκιθίνη)
Cacao butter: Συμβάλει στην τόνωση του σώματος
Κισσός: Το φυτικό εκχύλισμα του βοηθά στη σμίλευση του σώματος
Cantella asiatica: Φυτικό εκχύλισμα που έχει την ιδιότητα παραγωγής κολλαγόνου και ελαστίνης στις ανώτερες στιβάδες του δέρματος, διευκολύνοντας τους πόρους να αποβάλλουν τα λίπη, δημιουργώντας ελαστικότητα στην επιδερμίδα.
Δεν είναι θερμαντική, με συνέπεια να συστήνεται σε άτομα που χρήζουν αγωγή λιποδιάσπασης και αντιμετώπισης της κυτταρίτιδας σε σημεία με κιρσούς, ευρυαγγείες, φλεβίτιδες.
Την χρησιμοποιώ μόνο στους μηρούς και τους γλουτούς και όχι σε χέρια ή γάμπες. Η επιδερμίδα μου έγινε πιο λεία και να φανταστείτε δεν τη χρησιμοποιώ σύμφωνα με τις οδηγίες που προτείνουν εφαρμογή 2 φορές την ημέρα. Απορροφάται πολύ γρήγορα και μπορώ να ντυθώ αμέσως μετά χωρίς να κολλάει.
Φέτος έκανα τη μεγάλη ανακάλυψη στη μάχη κατά της κυτταρίτιδας. Που θα πάει, έχω κόψει και τα αναψυκτικά, θα την κερδίσω!
Εσείς πως τα πάτε με το... θέμα;
Created by All4blogs.gr