MAC Vibrancy eye primer

Οι μαύροι κύκλοι είναι το πρώτο που θα εξαφάνιζα αν είχα ένα μαγικό ραβδάκι. Δεν πα να 'χω κοιμηθεί ένα 12ωρο, να βάζω την πιο θαυματουργή κρέμα για την καταπολέμηση της σκιάς, δεν υπάρχει σωτηρία. Το ζητούμενο μου είναι μπορώ να βγω από το σπίτι με ένα ρουζ και μία μάσκαρα. Επειδή αυτή τη χάρη δεν μου την κάνει κανείς, τα consealers είναι από τα πρώτα πράγματα που βάζω στο νεσεσέρ μου όπου κι αν πάω.

Το "MAC Prep+Prime" Vibrancy eye primer είναι ένα προϊόν που υπόσχεται να κρατήσει ώρες ότι κάτσει πάνω του. Δηλαδή το αγαπημένο μου κονσίλερ. Όλη η σειρά prep+prime δίνει διάρκεια και καλή βάση για τα προϊόντα που ακολουθούν. Η αντλία που έχει για να ελέγχει την ποσότητα, κάθε άλλο παρά αυτό κάνει. Πολλές φορές βγάζει αέρα μαζί με προϊόν, ή άλλες βγάζει πολύ κρέμα. Μία πίεση αρκεί και για τα δύο μάτια.
Αφού λοιπόν απλώσουμε την κρέμα στο κινητό βλέφαρο και στους μαύρους κύκλους που θέλουμε να καλύψουμε περιμένουμε λίγο μέχρι να απορροφηθεί καλά. Στη συνέχεια βάζουμε το κονσίλερ μας. Όσο το άπλωνα στα μάτια δεν είχα δει τη "λάμψη", μία μορφή "highlighter" που αφήνει όπως διαπίστωσα όταν για της ανάγκες της φωτογράφησης το άπλωσα στο χέρι μου. Όχι κάτι έντονο, αλλά ίσα ίσα αυτό που λογικά αντανακλά το φως και γι' αυτό πήρε και το όνομα "vibrancy" κάτι που στη γαλλική περιγραφή δεν υπάρχει και αναφέρει μόνο ότι είναι βάση για τα μάτια.

Δεν έχω εντυπωσιαστεί για να πω πως θα το ξαναπάρω. Αν και έχω ακούσει καλά σχόλια από άλλες κοπέλες. Ποτέ μην το χρησιμοποιήσετε με το Mineralize Consealer της MAC διότι θα έχετε το χειρότερο αποτέλεσμα. Η περιοχή κάτω από τα μάτια δείχνει ξηρή και αφυδατωμένη. Το κονσίλερ σπάει και κάνει γραμμές. Η διάρκεια του είναι 6 μήνες και επειδή είναι άοσμο, όταν αρχίσει να χαλάει θα το καταλάβετε από την "αλκοολούχο" οσμή του.


Created by All4blogs.gr