Radiant Matt Finish-Tranparent Base

 Το Matt Finish της Radiant professional make up είναι μία βάση για το μακιγιάζ που υπόσχεται ματ αποτέλεσμα σε πρόσωπο αλλά και μάτια.
Χρησιμοποιείται κυρίως στην περιοχή Τ, δηλαδή μέτωπο, μύτη, πιγούνι. Στα σημεία δηλαδή που συνήθως γυαλίζουμε. Πρώτα απλώνουμε την ενυδατική μας κρέμα, την αφήνουμε να απορροφηθεί καλά, συνεχίζουμε με το matt finish και τελειώνουμε με το make up μας.
Η διαφανής όψη του μοιάζει με τζελ και όταν απλωθεί στο δέρμα έχει μία πουδρένια αίσθηση. Η εταιρία προτείνει η εφαρμογή να γίνεται με ένα σφουγγαράκι, αλλά εγώ το έβαλα με τα χέρια καθώς το βρήκα πιο βολικό. Μειώνει τη γυαλάδα και απαλύνει την επιφάνεια της επιδερμίδας όπως τους πόρους, κάτι που δεν μπορώ να το πω με σιγουριά καθώς δεν τους έχω παρατηρήσει ποτέ για να δω διαφορά. Η γυαλάδα πράγματι μειώθηκε αν και έβαλα ένα make up που είχε πιο λιπαρή σύνθεση. Στην εικόνα είναι υπέροχο. Στην αίσθηση όμως δεν δίνει καμία διαφορά καθώς νοιώθω την ίδια λιπαρότητα και τσεκάρω συνέχεια αν γυαλίζω, αλλά όλα είναι οκ. Δεν έχω λιπαρό δέρμα αλλά τώρα το καλοκαίρι που η μόνη λάμψη που θέλω στο πρόσωπό μου είναι από κάποιο highligter αυτή η οικονομική βάση (γύρω στα 11-12€ για 30ml) ήταν αρκετά αποτελεσματική και μάλιστα χωρίς να βάλω κάποια πούδρα στο τέλος.
Την έχετε δοκιμάσει; Ποιο αντίστοιχο προϊόν έχετε να μου προτείνετε;
Created by All4blogs.gr